حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

ما در کنکور 97 تطابق 100% داشتیم

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد محصولات خود را را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار میدهد که میتوانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید. اگر هم دوست دارید میتونید تماس بگیرید با شماره 02164035 این شماره هم منتظر تا اتفاقات فوق العاده ای واسه شما رقم بزنه. حتی بقیه درس هایش معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول هم همینطور هست. فوق العاده ، عالمی که واقعاً معلم خوبی هم هست. به عقیده بسیاری ادبیات توی کنکور سراسری، مهم ترین درس بین دروس عمومی هستش و دارای بیشترین رقابت بین داوطلبان هست. مهربان و شیرین، ادبیات برای من شیرین شد. در بخش تصویر سازی کل دروس با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی هایی که برای تشکیل آن ها مدت ها وقت گذاشته شده است تدریس میشود و دانش آموز به جای حفظ مطالب آن ها را لمس میکند و در بخش الگو سازی هم دیگر نیازی نیست برای هر سوال یک روش حل یاد حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور بگیرید. کاری که در آموزش زیست تو اساتید مجموعه انجام شده است زیست به صورت کاملا تصویری دراورده اند؛ یعنی داوطلب دیگر نیازی به حفظ و صرف زمان زیاد جهت یادگیری مطالب زیست ندارد و با استفاده از تصویر سازی ها و انیمیشن هایی که مشاهده میکند این بار مفاهیم را درک میکند. در ادامه می توانید پکیج رایگان چهارم دبستان اجی مجی را هم مشاهده کنید.

عده زیادی آموزش پویا نمایی را با آموزش تصویری اشتباه خواهند گرفت اما در واقطع تصویر سازی و آموزش انیمیشنی زیر مجموعه ای از پویا نمایی است و دومین زیر مجموعه پویا نمایی الگو سازی است. شعار زیست حرف آخر آموزش زیست در 4 لایه است. درس زیست شناسی حیاتی ترین درس برای رشته تجربی میباشد اما با توجه به حجم گسترده این درس و همچنین ترکیبی بودن سوالات کنکور در بین فصل های مختلف زیست همواره درصدی که داوطلبان در این درس کسب میکنند بسیار پایین بوده است. یک کاری کرده با من این زیست حرف آخر که واقعا واقعا از یک دانش آموزی که از پایه رشته تجربی بوده، از اون هم بهتر می توانم زیست را جواب دهم. اما یکبار برای همیشه مشکل خود را به کمک زیست این موسسه حل کنید و دیگر با خیال راحت زیست را یاد بگیرید. این سبک از آموزش زیست مدرن ترین روش است که فقط در حرف اخر و توسط اساتید زیست این مجموعه در حال استفاده است.منظور از زیست چهار لایه این است که داوطلب فقط با یکبار استفاده از زیست این مجموعه مانند آن است که 4 بار کل زیست را مطالعه و مرور کرده باشد و بازهم این به معنای زمان زیاد تدریس زیست حرف آخر نیست و با وجود این داوطلب باز هم در کمترین زمان ممکن میتواند با زیست حرف آخر به بهترین نتیجه و درصد در این دست پیدا کند. در ادامه می توانید پکیج رایگان پنجم دبستان اجی مجی را هم مشاهده کنید.

اما با تدریس های موسسه حرف آخر و تکنولوژی به کار برده شده در آن دیگر هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و تنها با الگو و انیمیشن داوطلب به تسلط کامل در یادگیری دروس خواهد رسید. تبدیل محتوا به انیمیشن و تصاویر کاری بسیار زمانبر و دشوار است ، اما در موسسه حرف آخر و با تلاش اساتید مجموعه ، به منظور تسهیل یادگیری برای داوطلبان کنکور ، از این امکانات استفاده شده و آموزش هایی به داوطلب به ساده ترین روش ممکن. موسسه حرف آخر برای اولین بار در ایران به تدریس بر پایه پویا نمایی روی آورده است که این سبک از آموزش باعث میشود مسیر کنکور برای داوطلب به شدت هموار و آسان گردد. تمام فصل های فیزیک کنکور به همان شیوه آموزش داده می شوند. به آقای کامیار هیچ نمره ای نمیشه داد ایشون واقعاً عالی هستند ، من فیزیک را 77% زدم. آقای خرم: اصلا به هیچ عنوان. خانم عیوضی: نه اصلا هیچ چیز حفظی نیست. هیچ راهی شما ندارید جز اینکه با ما همراه باشید. همایش ها و کلاسهای دینی صد، در اکثر استانها برگزار خواهد شد و شما دانش آموزان عزیز برای شرکت در کلاسها و همایش ها ثبت نام کنید و همچنین برگزاری این همایش ها بستگی به درخواست خود دانش آموزان دارد و اولویت مجموعه دینی صد بر اساس استانهایی است که درخواست های بیشتری دارد.

فرض کنید درس های یک تا سه کتاب ادبیات فارسی 2 و درس های یک تا چهار ادبیات فارسی 3 رو مطالعه بکنید. پارسال ادبیات را 30% زده بودم امسال 80% زدم. مانده بودم که چطور اینهمه لغات را حفظ کنم و در یادم بماند. در گزارش خبری امروز وارد دنیای کنکوری خواهیم شد. امروز در گزارش سری به دنیای کنکور خواهیم زد و کنکوری های عزیز را با یکی از بهترین موسسات آموزشی کنکور یعنی توحید آشنا خواهیم کرد که فقط در 2 ماه بتوانند پرونده آموزش کنکور خود را ببندند. شاید مطالعه کل کنکور در 2 ماه باور کردنی نباشد اما به پیشرفت تکنولوژی این امر ممکن است. سلام عرض می کنم خدمت دوستان عزیز کنکوری، یکی از عواملی که مانع پیشرفت شما عزیزان در درس خوندن میشه اضطراب هستش. دسته اول افرادی که عالی کار کرده اند و در حال رویاپردازی برای هدف های خود و کارهایی که بعد از کنکور قرار است انجام دهند هستند. از جمله افرادی که به کمک این موسسه به رتبه های خوب رسیدند میتوان به هانا و روژین یاری خواهرهای دو قلو با رتبه های 12 و 18 کنکور ، مجتبی سعادت پیش که بعد از 13 سال دوری از کنکور تصمیم به شرکت مجدد گرفت و با حرف آخر به رتبه 390 دست یافت؛ تورج جعفری رتبه 187، هانی مرتضایی که بعد از 14 سال دوری از کنکور و با وجوداینکه رشته دبیرستانی وی ریاضی فیزیک بود اما در کنکور 98 توانست رتبه 641 را برای خود کسب کند و به هدف خود یعنی دندان پزشکی دست پیدا کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی