حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

جمع بندی زبان کنکور

چگونه زبان کنکور سیستم جدید را بخوانیم؟

برای مطالعه بهتر و بهتر آموزش زبان انگلیسی ، ابتدا باید با ماهیت این درس آشنایی کافی داشته باشید. همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور زبان انگلیسی باید پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم را بخوبی بخوانند.

زبان انگلیسی یکی از مهمترین و با نفوذترین دروس عمومی در رتبه کنکور است که ضریب آن 2 است. دانشجویان و داوطلبان باید 25 سوال این دوره را در 20 دقیقه پاسخ دهند. به عبارت دیگر ، آنها باید حداکثر ظرف 48 ثانیه به هر یک از سوال ها پاسخ صحیح بدهند. پس از آشنایی با ماهیت این دوره باید به بودجه بندی این دوره برویم.

در ادامه می توانید مقاله لغات زبان انگلیسی کنکور را هم مطالعه کنید.

بودجه بندی زبان انگلیسی برای آزمون ورودی جدید سیستم

برای کسب درصد عالی در این دوره ابتدا باید زبان کنکور را با دقت مطالعه کنید. مطالعه بودجه این دوره به شما کمک می کند تا عملکرد خوب و مناسبی در پاسخگویی به سوال این دوره در کنکور داشته باشید. بودجه بندی زبان سیستم جدید به شرح زیر است:

 

بخش واژگان: شامل 8 سوال است که حدود 32٪ از کل زبان سوال را تشکیل می دهد.

بستن بخش آزمون: شامل 5 سوال 20٪ از کل سوال شما است

بخش دستور زبان: شامل 4 سوال است که حدود 16٪ از کل دروس انگلیسی سوال شما را تشکیل می دهد.

بخش درک مطلب: شامل 8 سوال است که حدود 32٪ سوال این دوره است.

پس از آشنایی با بودجه زبان کنکور ، نحوه خلاصه نویسی زبان کنکور را توضیح خواهم داد.

 

در ادامه می توانید مقاله بودجه بندی زبان انگلیسی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

چگونه زبان کنکور را خلاصه کنیم و آن را مرور کنیم

همه دانشجویان و داوطلبان رشته های ریاضیات ، تجربیات ، علوم انسانی ، هنر و انگلیسی از اهمیت و نقش دروس عمومی به ویژه زبان انگلیسی در کنکور و نتایج آن به خوبی آگاهی دارند. به عبارت دیگر ، انگلیسی یکی از مهمترین و م effectiveثرترین دوره های عمومی است. به همین دلیل در ماه های پایانی کنکور باید زمان بیشتری به بررسی و جمع بندی این دوره و سایر دروس عمومی اختصاص یابد. دوره های عمومی نیز ماهیتاً حفظ می شوند ، به همین دلیل نسبتاً مثمر ثمر هستند.

 

خلاصه زبان کنکور سیستم جدید

هدف از جمع بندی زبان انگلیسی کنکور ، نوشتن تمام مطالب مهم و ویژه برای یادآوری و بررسی در ماه های آخر و نزدیک کنکور است. برای داشتن یک خلاصه اصولی و با کیفیت ، باید تمام مطالب و قسمت های زبان انگلیسی را به طور منظم و صحیح بخوانید.

پس از خواندن تمام بخشها ، هر دانش آموز ممکن است در بخشهای مختلف در یادگیری مشکل داشته باشد. برای حل انواع مشکلات ، قسمتهای مشکل دار باید با جزئیات کامل در صفحه خلاصه نوشته شده و مرتباً بررسی و تکرار شوند.

نکته مهم این است که بخش واژگان بودجه کنکور سیستم جدید شامل 8 سوال است. به طور کلی ، این 8 سوال 32٪ از کل آزمونهای ورودی سوال انگلیسی را تشکیل می دهند. بنابراین ، باید با دقت بیشتری به این موضوع پرداخته شود.

 

آزمون ورودی سیستم جدید واژگان انگلیسی

این قسمت از دوره زبان انگلیسی همیشه آزار دهنده ترین قسمت کنکور است. زیرا بیشتر دانش آموزان و داوطلبان برای یادگیری و به خاطر سپردن آنها مجبورند بارها و بارها آنها را تکرار و مرور کنند. یکی دیگر از مشکلات رایج و مهم کلمات و واژگان تعداد زیاد آنهاست. اما دقیقاً رمز یادگیری و به خاطر سپردن کلمات و واژگان ، تکرار منظم و دوره ای آنهاست.

 

این روش می تواند در جمع بندی زبان کنکور برای هر دانش آموز و داوطلب موثر و مفید باشد. به عبارت دیگر ، هر دانش آموز پس از چندین بار تکرار معانی کلمات و عبارات مختلف ، متوجه می شود که برخی از کلمات معنای ساده تر و قابل فهم تری دارند و در مقابل ، برخی از کلمات دارای معانی دشوار هستند تا در حافظه به خوبی باقی نمانند.

برای حل این مشکل بهتر است همان کلمات و عبارات سخت و دشوار را در جمع بندی زبان خود بنویسید تا با مرور مکرر آنها ، مفاهیم آنها به خاطر سپرده شود.

 

چند درصد این دوره شامل قسمت واژگان کنکور است؟

بخش واژگان و واژگان در بودجه کنکور سیستم جدید شامل 8 سوال است. به طور کلی ، این 8 سوال 32٪ از کل آزمونهای ورودی سوال انگلیسی را تشکیل می دهند.

  • ۰۰/۰۲/۲۴
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی