حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بهترین روش مطالعه برای کنکور

در سال های اخیر و با مفهومی شدن آزمون ها و کنکور دانش آموزان با دغدغه های فراوانی روبرو شده اند چرا که علاوه بر این که کنکور لازمه رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر دانش آموزان است پیدا کردن منبعی درست و اصولی که دانش آموزان را برای موفقیت در کنکور آماده کند بسیار سخت شده است. تعدد منابع کنکوری سبب ایجاد سردرگمی در خانواده ها و در بین دانش آموزان شده است چرا که یک انتخاب غلط می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به به آینده دانش آموزان وارد کند. می توان گفت مهم ترین ویژگی یک منبع مناسب کامل و جامع بودن آن منبع است یعنی باید به شکلی باید که تمام نیازهای آموزشی دانش آموز را پوشش دهد به نحوی که دانش آموز را از منابع دیگر بی نیاز سازد. با شرایط حاکم بر جامعه وجود منبع آموزشی مناسب بیش از پیش احساس می شود. به همین منظور در این مقاله به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا انتها با ما همراه باشید.

دوستانی که میخوان از الان واسه کنکورشون اصولی بشینند و مطالعه کنند حتما مقاله، بهترین روش مطالعه برای کنکور را مطالعه کنند.

موسسه حرف آخر

موسسه علمی و آموزشی موسسه حرف آخر فعالیت خود را بصورت رسمی از سال 1390 آغاز کرده است. آموزش های این موسسه آموزشی بصورت دی وی دی های آموزشی همراه با کتاب کار ارسال می شود. مدیر موسسه حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری است که ایشان سابقه طولانی ای در امر آموزش در برنامه های تلویزیونی دارند. از سایر اساتید بنام و مجرب این موسسه می توان به آقایان پیمان کامیار مدرس فیزیک، غلامحسین شیروانی مدرس شیمی، رضا شعبانی، محمدشاکری و هومن روان مدرس زیست شناسی، مهران قاسمی مدرس ریاضی، محمد واعظی مدرس عربی، مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی، علیرضا یوسفیان پور مدرس دین و زندگی و محسن منتظری مدرس ادبیات اشاره نمود. این موسسه ممتاز و برتر کنکوری هر ساله رتبه برترهای زیادی را در برنامه های تلویزیونی معرفی می کند که در همین سال 99 می توان به رتبه های 6، 9، 12، 14 و ... اشاره نمود.

یکی از مهمترین و و اصلی ترین دلایل موفقیت این موسسه کنکوری استفاده از آموزش شهودی مبتنی بر الگو سازی و انیمیشن می باشد که به دانش آموز این امکان را می دهد تا بدون این که حتی کلمه ای را حفظ کند سخت ترین و پرچالش ترین مطالب آموزشی را یک بار برای همیشه بیاموزد استفاده از الگو و انیمیشن سبب شده تا مدت زمان آموزش این موسسه بسیار کمتر از حد معمول باشد و نتیجه دانش آموز بیشتر تایم خود را صرف تکرار و تمرین می کند که لازمه اصلی موفقیت در کنکور های جدید می باشد. عامل دومی که دانش آموزان را مشتاق به استفاده از محصولات آموزشی موسسه حرف آخر می کند داشتن برنامه ریزی درست و اصولی با کمک اساتید این موسسه آموزشی است که سبب شده روش های مطالعاتی هر درس بصورت دقیق همراه با مدت زمان مطالعه هر مبحث و تمرین های آن مشخص شود که دیگر دانش آموز برای اجرای برنامه دچار سردرگمی نخواهد شد. همچنین همراهی یک مشاور با دانش آموز تا روز کنکور برای کمک به مطالعه و حل دغدغه های مطالعاتی دانش آموز امری است که سبب اعتماد بیش از بیش دانش آموزان به این موسسه آموزشی شده است.

معرفی پروژه 6040

 

هرساله در اواسط دی ماه موسسه آموزشی حرف آخر اقدام به تولید محصولات پروژه 6040 می نماید. این پروژه6040 یک برنامه مطالعاتی که که شامل 60 روز آموزش و 40 روز آزمون است. در واقع در هنگام مطالعه برنامه بصورت 3020-3020 اجرای می شود یعنی در 30 روز اول دانش آموز آموزش کل دروس عمومی و 75 درصد دروس نسبتا آسان دروس تخصصی را می بیند و وارد 20 روز اول می شود که در این 20 روز دانش آموز 10 آزمون شبیه ساز کنکور را انجام میدهد که سوالات آن شامل صددرصد دروس عمومی و 75 درصد دروس تخصصی است برای این کار دانش آموز برای هر آزمون 2 روز وقت می گذارد که نصف روز به آزمونش را برگزار می کند و 1.5 روز به تحلیل و بررسی آزمونش می پردازد که برای این کار از پاسخنما استفاده خواهد کرد که تمام تست های آزمون مربوطه بصورت جداگانه در پاسخ نما قرار داده شده است  و دانش آموز می تواند فقط تست هایی که در آن مشکل دارد را بررسی کند و یا کل آزمون مورد نظر را بررسی نماید بعنوان مثال اگر تست شماره 57 را مشکل دارد رویشماره تست کلیک کرده استاد مربوط ابتدای درسنای تست را تدریس می کند سپس به حل تست می پردازد و دام های تستی و نکات تستی را به دانش آموز می آموزد. این سیستم آموزش محم کمکنام دارد چرا که نصف روز دانش آموز خود را محک می زد و بعد 1.5 روز به خود کمک می کند تا به تسلط کافی برسد. در 30 روز دوم آموزش 25 درصد مطالب تخصصی ها همراه با مرور کل دروس عمومی انجام می شود سپس در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع برگزار می نماید . این امر سبب می شود آزمون کنکو آزمون 21 ام دانش آموز تلقی شود و عملا دانش آموز به این شرایط آزمون عادت کرده و استرس و دلهره ای نخواهد داشت. شایان به ذکر است با این پروژه دانش آموز در 100 روز کل پروژه آموزش و آزمون را تمام می کند و وارد مرور و جمع بندی خواهد شد.

آزمون های موسسه حرف آخر

یکی از خاص ترین و کاربردی ترین محصولات این موسسه آموزشی آزمون های موسسه حرف آخر می باشد که این آزمون ها بسته به تایم های مختلف مطالعاتی تولید می شود تا بتواند بیشترین بازدهی را برای دانش آموزان داشته باشد به طور کلی این آزمون ها شرایط برگزاری آزمون و کنکور را برای دانش آموزان تداعی می کند و سبب آمادگی آن ها برای کنکور می شود. مهم ترین ویژگی های آزمون های موسسه حرف آخر که آن را از آزمون های دیگر متمایز می سازد داشتن پاسخ نما به جای پاسخ نامه است که سبب درک درست و دقیق تست مورد نظر و یافتن مشکلات خود در حل تست می شود.

اگر بخواهیم آزمون های موسسه حرف آخر را طی یه سال مطالعاتی کنکور تقسیم بندی کنیم در کل با 3 نوع آزمون مواجه خواهیم شد:

1. 10آزمون مبحثی: این آزمون برای برنامه 0 تا 100طراحی شده که شامل 10 آزمون مبحثی است که بسته به برنامه مطالعاتی، دانش آموز بایستی آن را در تایم های مختلف و بسته به بودجه بندی آزمون مورد نظر انجام دهد.

2. 20آزمون: این آزمون همراه با پروژه 6040 ارسال می شود که به طور کلی شامل 10 آزمون مبخثی و 10 آزمون جامع است. که 10 آزمون اول در 20 روز اول پروژه 40 و 10آزمون دوم در 20 روز دوم پروژه چهل بایستی توسط دانش آموز برگزار شود.

3. سوالات احتمالی کنکور: این آزمون ها که شامل 10 آزمون جامع شبیه ساز کنکور می باشد در یکی دوماه مانده به کنکور آماده می شود تا دانش آموز خود را طی 10 آزمون جامع برای کنکور پیش رو آماده سازد.

  • حرف آخر موسسه حرف آخر
  • ۰
  • ۰

معرفی رشته پزشکی

پذیرش در پزشکی یکی از بزرگترین اهداف دانشجویان رشته تجربی است ، شاید به همین دلیل ، متقاضیان رشته تجربی دو برابر متقاضیان ریاضیات و علوم انسانی هستند. به دلایل مختلف ، افراد مختلف علاقه مند به تحصیل پزشکی هستند. برخی به دلیل اعتبار و منافع اقتصادی صنعت پزشکی است و برخی دیگر برای خدمت به بشریت است. اما اول ، بهتر است مفهوم کلی پزشکان را درک کنید. پس مقاله معرفی رشته پزشکی را تا آخر کامل بخونید.

 

پزشک به شخصی گفته می شود که مهارت لازم برای درمان بیماری های عمومی مختلف را در زمینه حرفه ای خود داشته باشد و مجوز لازم برای انجام فعالیت های حرفه ای خود را از یک مرکز معتبر دانشگاهی اخذ کرده باشد. رشته پزشکی یکی از علوم کاربردی است در حالی که رشته پزشکی عمومی مقدمه ای بر تخصص های مختلف است. با این وجود آیا داوطلبانی که در آزمایش کنکور سراسری شرکت می کنند درک کامل و دقیقی از این رشته دارند؟

 

انتخاب هر رشته و هنری نیاز به درک کاملی از آن دارد تا بتوانیم از درستی یا نادرستی انتخاب اطمینان حاصل کنیم. در این مقاله ، ما قصد داریم چند نکته مهم دانش را برای بهبود درک شما از رشته پزشکی عمومی ارائه دهیم. همچنین می توانید معرفی سایر رشته های دانشگاهی را در وب سایت حرف آخر بخوانید.

 

چه کسی واجد شرایط تحصیل پزشکی است؟

همانطور که قبلاً اشاره شد ، پزشکی یکی از محبوب ترین موضوعات در دنیای آزمایشگاه است ، اما کاملاً مشهور است که همه رشته ها به طیف وسیعی از مهارت ها ، خصوصیات فردی و شخصی نیاز دارند. این مهارت ها و ویژگی ها دلایل اصلی موفقیت یا شکست افراد است. به دلیل حساسیت بالا ، رشته پزشکی برای موفقیت در کار به برخی ویژگی ها نیاز دارد.

در ادامه می توانید مقاله رتبه لازم برای قبولی در پزشکی را هم مطالعه کنید.

 

فرض کنید شخصی یک آتش نشان است پس به ابزار و تجهیزات ویژه ای نیاز دارد تا در صورت تصادف بتواند کار را به خوبی انجام دهد. اما علاوه بر این ابزارها ، او برای مقابله با خطرات احتمالی حادثه و نجات خود و زندگی دیگران به برخی مهارت ها و خصوصیات بدنی نیز نیاز دارد. همه اینها برای پزشکان صدق می کند. از ابتدا تا رسیدن به هدف درمان هر بیمار ، برای موفقیت به برخی از ابزارها و مهارت ها نیاز دارد. پیش بینی های اشتباه یا تصمیمات اشتباه ممکن است منجر به مرگ بیماران شود ، بنابراین حرفه پزشکی بسیار حساس است. پس از بررسی علایق شخصی ، مهارت ها و ویژگی های لازم برای ورود به حوزه ، برای کسانی که مایل به استفاده از این روش هستند بهتر است. بررسی و تحقیق کنید.

پزشکان از ابتدا به هوش بالایی نیاز دارند. برنامه درسی و دانش علمی ، اعضای بدن انسان و ارگانیسم های زنده ، انواع داروها و واکنش های آنها ، انواع بیماری ها و علائم آنها ، درمان ها و کمک ها را به خاطر بسپارید ... همه اینها به ذهن و خردمندی فعال نیاز دارد تا افراد بتوانند همه این کارها را انجام دهند. در صورت لزوم آنها را به خاطر بسپارید و از آنها استفاده کنید.

کلاسهای فشرده و همچنین ویزیتهای واقعی کار و بیمار ، نیاز به افراد باانگیزه ، باانگیزه و انگیزه دارند تا تعادل بین کار ، کار و زندگی شخصی را حفظ کنند.

کار در بیمارستان ، ملاقات با بیماران و کنار آمدن با بیماری های مختلف به فردی شجاع و توانمند نیاز دارد که بتواند حتی در شرایط سخت نیز سرحال و شاداب بماند.

پزشکان باید احساس انسانیت داشته باشند ، برای جنسیت و بیماران مفید باشند ، نسبت به بیماران احساس مسئولیت داشته باشند و تحت هیچ شرایطی از مسئولیت های خود شانه خالی نکنند.

از ابتدا دانشجویان پزشکی برای برقراری روابط مثبت و م andثر با سایر همکاران و معالجه بیماران با سایر بیماران ، نیاز به تعامل تیمی و روحیه تیمی دارند.

پزشکان باید بتوانند به سرعت تصمیم گیری و نتیجه گیری کنند و علاوه بر حفظ ثبات عاطفی ، در صورت لزوم باید درمان مناسب را نیز انجام دهند.

پزشکان ساعات کاری مشخصی ندارند ، ممکن است چندین بار در هفته شیفت شب انجام شود و در هر زمان ممکن است با مشکل روبرو شوند. در این حالت فرد باید بتواند سخت کار کند و این فشار بر سلامتی جسمی و روانی وی تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

سرانجام ، افرادی که وارد رشته پزشکی می شوند باید مهارت کافی انگلیسی داشته باشند و انواع بیماری ها و داروها در سراسر جهان با نام های لاتین شناخته می شوند. بنابراین یادگیری این مهارت برای رشته پزشکی بسیار مهم است.

ضریب دوره های مورد نیاز پزشکی

رشته علوم تجربی یکی از پنج گروه آزمایشی و یکی از پنج رشته پرطرفدار است. حدود 140 رشته دانشگاهی وجود دارد. با توجه به تنوع رشته ها و اهمیت هر رشته برای هر رشته ، این گروه از آنها برخوردار است افراد در 5 زیر گروه. در هر زیر گروه رشته تجربی ، ضرایب دروس عمومی یکسان است ، اما ضرایب دروس مختلف متفاوت است. در گروه 1 ، رشته های تجربی شامل رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و پرستاری هستند و ضرایب دوره ها یکسان است. همانطور که در جدول مشاهده می کنید ، در زیر گروه 1 ، ضریب زیست شناسی 4 ، ضریب فیزیک 2 ، ضریب ریاضیات 2 و ضریب شیمی (این آخرین درس کتاب درسی است) 3 است . . علاوه بر این ، برای اطلاعات بیشتر در مورد این جنبه ، عزیز شما می تواند مقالات مربوط به سطح و درصد مورد نیاز برای مصرف دارو را از این سایت بخواند.

در ادامه می توانید رتبه لازم برای قبولی در دندان ‌پزشکی را هم مطالعه کنید.

 

دانشگاه هایی که رشته های پزشکی ارائه می دهند

اکنون که تصمیم به تحصیل پزشکی گرفتید ، بهتر است بدانید کدام دانشگاه ها رشته های پزشکی را ارائه می دهند؟ طبق دفترچه راهنمای انتخاب آزمون ورودی دانشگاه ، پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه های دولتی (روزانه) ، ظرفیت های مازاد و پردیس های خودمختار انجام می شود. البته لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان پزشکی نیز ثبت نام کرده است.

 

ورودی در این رشته فقط برای قبولی در آزمون است ، شما بدون کنکور پزشکی نمی توانید وارد شوید. به طور خلاصه ، برای رشته های پزشکی که هیچ کنکور و آزمون پزشکی وجود ندارد ، این فقط مربوط به وزارت بهداشت است و فقط در دانشگاه های زیر موجود است:

 

دانشگاه پزشکی

دانشگاه روزانه

دانشگاه خودمختار ملی

ظرفیت مازاد جهانی دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی

ظرفیت مازاد در دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه پردیس دانشگاه آزاد اسلامی

این بدان معنی است که دانشگاه های غیر انتفاعی ، پیام نور و علمی کاربردی رشته های پزشکی و پیراپزشکی را ارائه نمی دهند. با این وجود تحصیل در دانشگاه آزاد و رشته های مرتبط با پزشکی (از جمله مهندسی پزشکی ، همراهان داروهای گیاهی و دامپزشکی) و رشته های مرتبط با پزشکی بدون شرکت در کنکور امکان پذیر است ، در حالی که در دانشگاه علمی کاربردی فقط در صورت عدم بررسی میدانی تجهیزات پزشکی مربوط به داوطلبان پذیرش شامل: تجهیزات فنی اتاق عمل ، تجهیزات فنی آزمایشگاه ، تشخیص پزشکی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات کنترل عفونت و ضد عفونی می باشد.

 

چند درصد و نمره لازم برای پذیرش چیست؟

برای قبولی در رشته های پرطرفدار مانند پزشکی ، داوطلبان باید رتبه زیر 1000 را داشته باشند و میانگین درصد هر دوره باید بالای 70 باشد. برای اطلاعات بیشتر ، کلیک کنید.

کدام دانشگاه های ایران دانشجوی پزشکی می پذیرند؟

دانشگاه روزانه ، دانشگاه پردیس خودگردان ملی ، دانشگاه ملی قدرت فوق العاده ، دانشگاه اسد اسلامی ، دانشگاه ابر توانایی اسد اسلامی ، دانشگاه پردیس خودگردان اسد اسلامی ، برای جزئیات بیشتر ، لطفا pdf را در سایت بخوانید.

چند ترم پزشکی وجود دارد؟

مرحله تحصیل پزشکی شامل 4 دوره علوم پایه ، فیزیوپاتولوژی ، عمل بالینی و عمل بالینی است که بسته به نوع دانشگاهی که تحصیل خواهید کرد ، پزشکی عمومی حدود 7 تا 7 سال و نیم طول خواهد کشید.

سودآورترین حرفه پزشکی چیست؟

از نظر درآمد ، چشم پزشکی ، رادیولوژی ، پوست و مو (مواد آرایشی) محبوب ترین رشته های پزشکی هستند. برای مشاهده سایر تخصص ها کلیک کنید

زمینه های کار پزشک چیست؟

بازار کار پزشکان می تواند از محل سکونت شخصی به بیمارستان ها ، کلینیک ها ، کلینیک ها ، مراکز بهداشتی ، شرایط اضطراری و غیره گسترش یابد.

آیا مدارک پزشکی عمومی ایران در خارج از کشور پذیرفته می شود؟

پاسخ سوال به دانشگاه مورد نظر همه بستگی دارد. کشورها / مناطقی مانند ایالات متحده ، آلمان ، استرالیا و کانادا مدرک پزشکی عمومی ایران را می پذیرند ، اما هر کشور شرایط خاص خود را دارد! برای اطلاعات دقیقتر پیشنهاد می کنم بیشتر بخوانید.

  • حرف آخر موسسه حرف آخر
  • ۰
  • ۰

اما ما به معرفی بهترین دی وی دی ریاضی کنکور بازگشتیم. در قسمت قبلی ، من بهترین DVD شیمی کنکور را به شما معرفی کردم و این که چگونه با این منبع می توانید تمام مسائل شیمی را فقط با 3 الگو و بدون هیچ فرمولی در 3 ساعت یاد بگیرید و در 27 ساعت 2000 ، تست های شیمی و مباحث را حل کنید با همان 3 الگو. اما امروز به سراغ بهترین دی وی دی ریاضی کنکور خواهیم رفت و منبعی را به شما معرفی خواهیم کرد که در درس ریاضی با فرمول خداحافظی خواهد کرد.

 

در بهترین دی وی دی ریاضی کنکور ، همه چیز بصری آموزش داده می شود. به عنوان مثال ، داوطلب دیگری برای موضوع استفاده از مشتق دیگر حتی نیازی به استخراج ندارد و بعداً به قدرتی می رسد که کل کنکور ریاضی سوالات ، مانند مهراد زارع ، که به جای 47 دقیقه از بهترین منبع کنکور ریاضی استفاده کرده است. 30 دقیقه پاسخ می دهد.

 

اما امروز دیدگاه جدیدی در مورد ریاضیات خواهید یافت و ما به طور کامل مباحث زیر را پوشش خواهیم داد.

 

از بین بهترین دی وی دی ریاضی کنکور ، بهترین کلاس آموزش ریاضی کنکور و بهترین کتاب ریاضی کنکور کدام یک را انتخاب کنیم؟

کوچکترین منبع آموزش ریاضی کنکور! با حل تست در کمتر از 90 ساعت پرونده ریاضی کنکور را ببندید.

رتبه های برتر با استفاده از این منبع بدست آمده است.

در ادامه می توانید مقاله بودجه بندی ریاضی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

آیا DVD برای کنکور خوب است؟

شاید برای شما عجیب باشد! دی وی دی خوب کنکور با بهترین دی وی دی ریاضی کنکور چه ارتباطی دارد؟ ما این سوال را پرسیدیم زیرا بسیاری از افراد نسبت به دی وی دی های کنکور بدبین هستند و حق با آنها است. اما این سوال را که یک DVD برای کنکور خوب است را با یک دلیل توضیح خواهیم داد. بین منابع کنکور ، کتابها و کلاسها و دی وی دی ها منابع پررنگ هستند. در مورد کتاب های درسی ، خود را جای نویسنده ای قرار دهید که قرار است برای کنکور کتاب بنویسد یا حتی بهترین کتاب درسی را بنویسد. اگر هر آنچه را که می دانید وارد آن کتاب کنید ، آیا به بازار کلاس خصوصی خود صدمه ای نخواهید زد ؟؟ بنابراین شما باید فقط نکات تشریحی را در کتاب بنویسید و مطالب اصلی را برای کلاس های خود نگه دارید.

 

مزایای دی وی دی آموزش کنکور:

مزیت دی وی دی های امتحان کنکور در دسترس بودن آنهاست. این بدان معناست که می توانید در هر ساعت از شبانه روز از آنها استفاده کنید. در واقع ، در سال های گذشته ، ناکارآمدی دی وی دی های آموزشی باعث می شد والدین و دانش آموزان دیدگاه بسیار بدی نسبت به دی وی دی های آموزشی کنکور داشته باشند. اما یک ضرب المثل قدیمی و زیبا وجود دارد که می گوید "هر زیبایی کچل نیست و هر طاسی خوب نیست" و همانطور که در بالا ذکر شد ، دی وی دی های امتحان کنکور می تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد و تنها نکته مهم این است که بهترین آنها باشد انتخاب شد.

 

امیدوارم این نکات برای شما مفید باشد و همه موارد فوق کاملا صادقانه گفته شد و این تجربه ای بود که من مختصر در مورد تاثیری که دی وی دی های آموزش کنکور بر نتایج کنکور من گذاشتند به شما گفتم. اما شما بهترین دی وی دی ریاضی را در چند ثانیه خواهید دانست. بهترین دی وی دی ریاضی کنکور که به جرات می توان آن را بهترین منبع آموزش ریاضی کنکور نامید.

 

 

پکیج  ریاضی حرف آخر با آموزش جذاب استاد منتظری ، بهترین معلم ریاضی در کنکور:

بهترین منبع ریاضی برای کنکور

شما ممکن است بارها استاد عبدالرضا منتظری را در رادیو و تلویزیون دیده باشید. شخصی که به عنوان بهترین معلم ریاضی در کنکور شناخته می شود و در سال های اخیر به محبوب ترین معلم ریاضی در کنکور تبدیل شده و نتایج درخشان با تدریس بی نظیر استاد عبدالرضا منتظری حاصل شده است.

در ادامه می توانید مقاله بهترین مدرس ریاضی را هم مطالعه کنید.

 

 

بسته تدریس شده توسط استاد عبدالرضا منتظری به عنوان حرف آخر Math شناخته می شود. کوچکترین و در عین حال کاملترین منبع آموزش ریاضی کنکور که تاکنون ندیده اید.

 

در داخل بسته راین ، همه چیز بصری است و شما قرار نیست فرمول یا تکنیک را بخاطر بسپارید ، بلکه ریاضیات را کاملاً مفهومی می آموزید ، اما به سبک استاد منتظری ، بهترین معلم ریاضی در کنکور.

 

چرا بسته ریاضیات حرف آخر بهترین منبع برای آموزش ریاضیات کنکور است؟

این یک پنجره مدال است. رسانه نمی تواند بارگیری شود ، یا به دلیل اینکه سرور یا شبکه از کار افتاده است یا از قالب پشتیبانی نمی شود.

بسته ریاضی حرف آخر ویژگی های خاص خود را دارد. روش تدریس در این دوره در بالا ذکر شد که کاملاً شهودی است و داوطلب دیگر با ابهام مفاهیم روبرو نخواهد شد و این بار ریاضیات کنکور را احساس و درک خواهد کرد. یکی از دلایلی که ممکن است کنکور ریاضی برای بسیاری از افراد قابل درک و مبهم باشد ، آموزش نادرست آن است ، به طوری که در سال 1997 ، از 569،984 شرکت کننده در کنکور تجربی ، حدود 219،000 داوطلب ریاضی ناکام ماندند و این یک آمار وحشتناک است. این بالاترین آمار کنکور است و این در سال 1998 نیز تکرار شد.

 

هدف از مطالب فوق توصیف درس ریاضی است. اگر مفهومی را یاد نگیرید ، بزرگترین وحشت شما خواهد بود ، اما با آموزش صحیح می تواند به قدرت شما تبدیل شود. اکنون این نوع آموزش با بسته ریاضی حرف آخر امکان پذیر است زیرا با زبان بسیار ساده و کاملاً مفهومی ریاضیات را به شما می آموزد. حتی بدون فرمول! شاید باورتان نشود ، اما در مبحث استفاده از یک مشتق برای حل سوالات ، از اشتقاق استفاده نمی شود و شما به سرعت و با استفاده از یک الگو کل سوالات را حل خواهید کرد.

 

در آخر می تونید محصولات ریاضی حرف آخر را با تخفیف های ویژه تو سایت مرکزی حرف آخر مشاهده کنید.

 

  • حرف آخر موسسه حرف آخر