حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

ما در کنکور 97 تطابق 100% داشتیم

ما باید خودمان تست زنی هایمان را بیشتر کنیم تا مهارت تست زنی مان بهتر شود. و خودمان باید خیلی تلاش می کردیم. فکر می کنید با این پکیج ها می توان به درصد بالایی در دین و زندگی رسید؟ با این کار وقتی دوباره مطالعه و درس خواندن را شروع کنید، نه تنها یک ساعت از وقتتان را تلف نکردهاید بلکه انرژی کسب کرده و آمادهاید تا با کتابها و جزوههایتان دست و پنجه نرم کنید. اتفاقی که می افتد ذهن شما در هر آزمون جامع به قسمت های مختلف پرش می کند و شما مجبور می شوید شیمی را جامع یاد بگیرید. الآن که دارم زیستو 3 بار میخونم شیمی من 20% شده اگه زیستو 7 بار بخونم شیمی به صفر میرسه. من نقشه ای را تهیه کرده ام که کل مسائل شیمی در آن جا دارد و شما با این نقشه ای که در این شهر وجود دارد کاملاً به مسائل شیمی مسلط می شوید. امروز در گزارش سری به دنیای کنکور خواهیم زد و کنکوری های عزیز را با یکی از بهترین موسسات آموزشی کنکور یعنی توحید آشنا خواهیم کرد که فقط در 2 ماه بتوانند پرونده آموزش کنکور خود را ببندند. وگرنه استاد همه چی را خودشان کامل توضیح می دهند. در ادامه می توانید  پکیج رایگان ششم دبستان اجی مجی  را هم مشاهده کنید.

با توجه به تطابق92 درصدی پکیج ایشان با کنکور اخیر، فکر می کنید ویژگی خاص دینی 100 چی بوده است؟ که با این قسمت مسائل اسید و باز ، محلول ها و سینتیک و تعادل همگی در همین نقشه فقط در عرض 3 ساعت همگی یاد می گیرید که با یک مسئله شیمی چگونه برخورد کنید. به عنوان مثال ، در بخش ساختار اتم ، مخاطب با یک انیمیشن وارد اتم می شود و تمام مطالب را به صورت شهودی می بیند ، یا در بخش مشکلات ، تمام مسائل شیمی را که نصف بودجه شیمی است ، می بیند. با یک شاه کلید طیف وسیعی از سوالات را با سرعت جواب می دهید. به خاطر اینکه زود به ذهنم می آد که باید چه گزینه ای را انتخاب کنم. با توجه به اینکه شیوه تدریس اساتید حرف آخر به گونه ای هست که کمک می کند داوطلب از همان ابتدا درس را به صورت مفهومی یاد بگیرد، این شیوه چه تاثیری روی سرعت عمل شما در معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول تست زنی داشته؟

در قدم اول تمامی مباحث فیزیک کنکور به صورت مفهومی و شهودی آموزش داده میشود حتی در بخش نیروشناسی قبل از شروع جلسه اول استاد کامیار مدرس این درس اشاره میکنند که به حدی آموزش مفهومی است که دانش آموز میتواند قوانین نیوتون را لمس کند، دومین مورد هم مربوط به پارامتر جذاب الگو سازی است که در این قسمت دیگر دانش آموز قرار نیست برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرد بلکه یک الگو یاد خواهد گرفت و با کمک آن تمامی سوالات یک مبحث را حل خواهد کرد. این اشتباه است که فکر کنید اگر 60 را اجرا کنید کلاً تمام است. خانم عیوضی: استفاده کردن از این پکیج خیلی مفید است حتما توصیه می کنم استفاده کنند. متشکرم خانم عیوضی از وقتی که در اختیارمان قرار دادید و آرزوی موفقیت برای شما در کنکوری که در پیش دارید. 6 تست برای رشته ی تجربی و 8 تست برای رشته ی ریاضی از مباحث فیزیک پیش 2 طرح میشود که سطح سوالات آن نسبتا ساده میباشد و برای افرادی که فرصت کافی برای مطالعه ندارد یک امتیاز ویژه محصوب میشود. در ادامه می توانید پکیج جامع ششم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

در این زمان دانش آموز پیش خودش میگه نمیتونم، عربی مونده هنوز، آزمونهای آزمایشی میدم شیمی بالای 20 نمیاد. در مفاهیم 28:30 نیار هست برای آموزش که جمعاً میشه41 ساعت برای یادگیری شیمی. پس من فقط با آموزش کاملاً میتونم بالا 90 بزنم. یعنی در سه ماه و ده روز و دانش آموز می تواند 100 ساعت آموزش ببیند و 900 ساعت تمرین و تکرار حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور داشته باشد. اما اکنون که کمتر از 5 ماه تا روز کنکور زمان باقی است و افرادی وجود دارند که تا کنون مطالعه خوبی نداشته اند یا اصلا برای کنکور درس نخوانده اند به خصوص دانش آموزان سال دوازدهم که تعدادشان کم هم نیست. اما چگونه میتوان در درس فیزیک درصد بالایی را در کوتاه ترین زمان ممکن کسب کرد؟ چون در کتاب درسی ما برای بیشتر مطالب تصویرهای خوبی نگذاشته که دانش آموز بتواند وقتی متن کتاب را می خواند، بفهمد. با توجه به این که بیشتر سوالات کنکور آیات بوده است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی