حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

اما به سراغ مشاوران حرف آخر برویم

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد محصولات خود را را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار میدهد که میتوانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید. درس زیست شناسی حیاتی ترین درس برای رشته تجربی میباشد اما با توجه به حجم گسترده این درس و همچنین ترکیبی بودن سوالات کنکور در بین فصل های مختلف زیست همواره درصدی که داوطلبان در این درس کسب میکنند بسیار پایین بوده است. یکی از برترین موسسات که در حال حاضر محبوبیت فراوانی در میان داوطلبان کنکوری کسب کرده است موسسه حرف آخر است که با سبکی کاملا نوین به آموزش دروس کنکور میپردازد. در سبک آموزشی حرف آخر از انیمیشن و شهودی سازی استفاده شده است. موسسه حرف آخر برای اولین بار در ایران به تدریس بر پایه پویا نمایی روی آورده است که این سبک از آموزش باعث میشود مسیر کنکور برای داوطلب به شدت هموار و آسان گردد. چنین سبکی از آموزش برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر ایجاد شده است. در ادامه می توانید تخفیف های ویژه اجی مجی را هم مشاهده کنید.

من اولین دی وی دی که تهیه کردم درس ادبیات بود. از جمله افرادی که به کمک این موسسه به رتبه های خوب رسیدند میتوان به هانا و روژین یاری خواهرهای دو قلو با رتبه های 12 و 18 کنکور ، مجتبی سعادت پیش که بعد از 13 سال دوری از کنکور تصمیم به شرکت مجدد گرفت و با حرف آخر به رتبه 390 دست یافت؛ تورج جعفری رتبه 187، هانی مرتضایی که بعد از 14 سال دوری از کنکور و با وجوداینکه رشته دبیرستانی وی ریاضی فیزیک بود اما در کنکور 98 توانست رتبه 641 را برای خود کسب کند و به هدف خود یعنی دندان پزشکی دست پیدا کند. اصول آموزش در حرف آخر با سایر موسسات کنکور بسیار متفاوت است و حرف آخر آموزش خود را به صورت پویا آغاز کرد. امروز ما یکی از محبوب ترین موسسات آموزشی را بررسی خواهیم کرد که دارای فعالیت های گسترده ای در زمینه کنکور است. در ادامه می توانید پکیج رایگان اول دبستان اجی مجی را هم مشاهده کنید.

سلام عرض می کنم خدمت دوستان عزیز کنکوری، یکی از عواملی که مانع پیشرفت شما عزیزان در درس خوندن میشه اضطراب هستش. برای نگاه کردن به مسائل 2 روز 6 ساعته نیازه یعنی در دو روز 50% شیمی و میشه بست و همینطور 5 روز 6 ساعته برای مفاهیم نیاز هست. ایشون دانش آموز را از سایر منابع موجود در بازار بی نیاز معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول می کنند. خیلی جالبه تو برنامه شبکه آموزش ایشون وقتی دکور برنامه دکتر سلامو دیدن گفتن من هم باید 3 سال دیگه بیام اینجا و به مردم آموزش بدم. ایشون علمی درس می داد و خیلی راحت با دانش آموز ارتباط برقرار می کردن. پروژه ای که کار کرد و در سال گذشته خیلی ها را از هیچ به همه چیز رساند. همین الگوهایی که می گویند و تفسیری که طبق آیات می کنند خیلی موثر است. اما رازی که این افراد را به رتبه های خوب رسانده است چیست؟

راز رسیدن این افراد به رتبه های خوب هم دقیقا همین بوده است. در پاسخ به منکران معاد جسمانی است . همچنین در بخش 7 الگو طلایی زیست شما با یادگیری 7 الگو برای کل سوالات زیست دیگر نیازی به خواندن کل تست ندارید بلکه با خواندن کمتر از نصف سوال به پاسخ حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور خواهید رسید. در بخش تصویر سازی کل دروس با استفاده از انیمیشن و تصویر سازی هایی که برای تشکیل آن ها مدت ها وقت گذاشته شده است تدریس میشود و دانش آموز به جای حفظ مطالب آن ها را لمس میکند و در بخش الگو سازی هم دیگر نیازی نیست برای هر سوال یک روش حل یاد بگیرید. این سبک از آموزش زیست مدرن ترین روش است که فقط در حرف اخر و توسط اساتید زیست این مجموعه در حال استفاده است.منظور از زیست چهار لایه این است که داوطلب فقط با یکبار استفاده از زیست این مجموعه مانند آن است که 4 بار کل زیست را مطالعه و مرور کرده باشد و بازهم این به معنای زمان زیاد تدریس زیست حرف آخر نیست و با وجود این داوطلب باز هم در کمترین زمان ممکن میتواند با زیست حرف آخر به بهترین نتیجه و درصد در این دست پیدا کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی