حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

اما به سراغ مشاوران حرف آخر برویم

زمانی که نظام قدیم را ما دادیم هر کسی آن را می دید می گفت که این چه کاری است و اصلاً انیمیشن در زبان کارایی ندارد ولی زمانی که نظام جدید آمد انگار که آموزش و پرورش از روی محصولات ما کتاب ها را طراحی کرده بود. اما من چند نمونه از بقیه موسسات هم قبل از موسسه شما گوش کرده بودم، آنها یک جوری کسل کننده و خسته کننده به دانش آموز تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر آموزش می دهند. در این پکیج بینظیر بکارگیری نیمکره ی راست مغز و استفاده از الگو به جای تکنیک و فرمول باعث میشود تا قدرت تحلیل دانش آموز بالا رود و اینبار به جای حفظ مطالب آنها را وارد حافظه ی بلند مدت خود نماید و تا مدت ها در آنجا باقی بماند. در دی وی دی های فیزیک پیش 2 که تدریس استاد کامیار هستند تمامی مطالب با استفاده از روش هایی همچون الگو سازی و شهودی سازی و انیمیشن سازی با استفاده از نیم کره راست مغز ارائه شده اند تا با ماندگاری بالا ی مطالب در ذهن دانش آموز تمامی مباحث مورد نیاز برای پاسخ دادن به تست های کنکور در ذهن دانش آموز جا بیفتد . در ادامه می توانید نحوه نصب دی وی دی های حرف آخر  را هم مشاهده کنید.

در فصل صوت تنها با یک الگو استاد کامیار به آموزش و حل تست های این مبحث میپردازند. فقط کافیه در کنار منابع حرف آخر، تست زیاد کار کنید. اگر میخواید حرف مارو گوش بدید و با یک آموزش درست و کامل به یک رتبه برتر برسید یعنی به بالای 90 برسید، واژه می خواهم رتبه برتر شوم را پیامک کنید. بچه ها اگر میخواید نتیجه بگیرید راه بازه. اگر حس و حالتون ایقدر قوی هست و دوست دارید با یکی صحبت کنید کافیه با شماره 02164035 تماس بگیرید و بگید میخواید رتبه برتر بشید و لطفاً برنامه رتبه برتر شدنو در اختیار من قرار بدید. اگر آقای کامیار نبود هرگز این درصد را نمی زدم. و از آنجا که کنکور رقابتی است، داوطلبانی که برنامه قوی ای برای این دو درس داشته باشند، در کنار درصد قابل قبولی در درس های دیگر، می توانند موفقیت خود را در کنکور تضمین کنند. در ادامه می توانید نمونه تدریس های حرف آخر را هم مشاهده کنید.

به آقای کامیار هیچ نمره ای نمیشه داد ایشون واقعاً عالی هستند ، من فیزیک را 77% زدم. من فیزیک را 100% زدم. یعنی دانش آموز با این سبک از آموزش اصل مطلب و مفهوم را خواهد فهمید مثلا در بحث قلب در درس زیست شناسی در قالب یک انیمیشن وارد قلب شده و تمامی اندام ها و وظیفه هر بخش را خواهد دید و به این ترتیب نیازی به حفظ کردن هیچ مبحثی نخواهد داشت و این بار مطالب را لمس خواهد کرد. همچنین برای صرفه جویی در زمان مشاهده فیلم های آموزشی در کنار تمامی محصولات موسسه حرف آخر جزوات آموزشی نیز ارائه خواهد شد که شامل اسلاید های آموزشی و تصاویر تدریس شده می باشد و با کمک آن ها داوطلب دیگر نیازی به صرف زمان زیاد جهت نت برداری نخواهد داشت. واقعا خیلی به من کمک کرد. چون من از درس فاصله داشتم چند سال، خیلی توانسته در این موضوع به من کمک کند و من واقعا وقت آنچنانی برای این نداشتم.

فکر کنید من یک دانش آموز هستم و می خواهم در کنکور موفق شوم یعنی یک رتبه دو رقمی ، تک رقمی یا سه رقمی های خیلی خوب حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور بیاورم. در کنکور های جدید نیز سوالات به شدت مفهومی گشته اند به طوری که در سال 96 سوالات پیش 2 جزو سنگین ترین سوالات بودند. استفاده از نقشه ی راه نیز باعث میشود تا داوطلب برای حل سوالات مربوط به این چهار فصل یک استراتژی کلی داشته باشد و دیگر هنگام حل سوال با مشکل(این سوال را با کدام فرمول حل کنم) مواجه نشود. تاکید بی نهایت مهمی روی سوالات کتاب درسی است و خروجی های بسیار خوبی از آن گرفته ایم. چون آموزش بسیار قدرتمند منتظر شماست. آموزش قدرتمند و سرعت قوی. ببینید ذهن چقدر قدرتمند هستش. یعنی این آموزش کاملو ببینید تمام هستش ولی اساتید میگن همین آموزشو دانش آموز باید داشته باشه ولی باید یه فوت کوزه گری هم بذاریم روش تا بتونه بالای 90 بزنه. دانش آموز باید شروع کند به اقدام کردن ، به تلاش کردن. قسمت دوم این است که آن مطلب باید کاری کند که دانش آموز تست ها را با سرعت جواب دهد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی