حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

ولی اگر با مشاوری در ارتباط هستید این جمله را به شماره مشاور خود ارسال کنید. یعنی تمام مفاهیم در یک کلاس دو طرفه استاد و دانش آموز، با حضور خود استاد یوسفیان پور بررسی می شود و همچنین پرسش و پاسخ و رفع اشکال هم صورت می گیرد. اگر کارهایی که خودشان می کنند را انجام دهیم حتی می توانیم دینی را 100 درصد هم بزنیم. بعضی از استانها درخواست چهار روز متوالی را می کنند و بعضی دیگر می خواهند که در تایم مجزای دو روز - دو روز برگزار شود. دانش آموزان عزیز برای تهیه محصولات دینی صد می توانند از راه های ارتباطی با مجموعه اقدام کنند. به طور قاطعانه این ادعا را داریم که برای اولین بار برای یک درس در کشور طی یک روز یک کتاب به صورت کامل تمام می شود و در پایان روز در کمتر از نیم ساعت تمام نکات و مطالب و خط به خط کتاب دین و زندگی را به صورت کامل تمام می کنیم و یک نکته را هم از قلم نمی اندازیم، پرسش و پاسخ همراه با مرور انجام می شود و شما در پایان روز به تسلط کامل روی مطالب می رسید. در ادامه می توانید لیست محصولات حرف آخر را هم مشاهده کنید.

حتی اگر کلمه ساده ای مثل (خلق) را نمی توانید ترجمه کنید، باز هم ایرادی ندارد و دینی صد شما را به درصد موردنظر می رساند و تمام نکات برای شما بررسی خواهد شد. دوستان عزیز حتی اگر بعد از 10، 12 سال دوباره می خواهید در آزمون کنکور شرکت کنید و اصلا کتابی به اسم دین و زندگی را نخوانده اید باز هم طی یک دوره آموزشی با دینی صد می توانید به درصد موردنظر برسید و تمام مفاهیم به طور کامل و بدون فراموشی در ذهن شما ماندگار خواهد شد. البته ناگفته نماند که دی وی دی ها هم از لحاظ پوشش تمام نکات، یک مجموعه کامل و فوق حرفه ای است. در کتاب درسی 324 آیه و حدود 500 صفحه متن کتاب، احادیث و اشعار هم در یک سری از درسها وجود دارد که همه ساله چندین تست را به خود اختصاص داده است. یعنی دو روز اول برگزار شود تا دانش آموزان فرصت مطالعه و تست را داشته باشند، و بعد از شرکت در همایش ها اگر نتیجه مطلوب را گرفتند، دو روز بعد را در تایم دیگری برگزار می کنیم تا رفع اشکال هم صورت بگیرد. دینی صد به صورت شبانه روز برای تهیه پکیج بی نظیر دین و زندگی تلاش کرده است و خود استاد یوسفیان پور، 6 سال از زندگیشان را صرف تهیه این پکیج کرده اند و تمام نکات و مفاهیم را از دید یک دانش آموز تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر بررسی کرده اند.

تعداد جلسات دی وی دی ها با همایش و کلاس ها برابر است و همچنین نحوه تدریس در دی وی دی و کلاس یکی است، فقط تنها حسن همایش ها حضور خود استاد یوسفیان پور است. همایش ها و کلاسهای دینی صد، در اکثر استانها برگزار خواهد شد و شما دانش آموزان عزیز برای شرکت در کلاسها و همایش ها ثبت نام کنید و همچنین برگزاری این همایش ها بستگی به درخواست خود دانش آموزان دارد و اولویت مجموعه دینی صد بر اساس استانهایی است که درخواست های بیشتری دارد. همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، هدیه حرف اخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور میدهد. در این مجموعه تمام مفاهیم بررسی شده و از دل مفاهیم یک الگوی تصویری استخراج شده و مفاهیم به صورت درون تصویر است و با نگاه کردن به یک تصویر چیزی حدود 10 صفحه برای دانش آموز دوره می شود. در ادامه می توانید نحوه خرید محصولات حرف آخر را هم مشاهده کنید.

پس 42 درس دین و زندگی فقط 14 الگوی تصویری با پوشش تمام نکات. اگر با این سیستم جلو بریم هم در زمان زیست شناسی عادی میتونیم وقت ذخیره کنیم هم میتونیم زمانی که برای زیست شناسی قبلاً با مدل های دیگه میخواستیم بذاریمو رو درسای دیگه بذاریم. سایر دوستان و همکاران رمزگردانی ها را با وصل کردن اول کلمات به هم انجام می دهند و هیچ اصول و قواعدی ندارد. با توجه به اینکه شیوه تدریس اساتید بر مبنای الگو، انیمیشن و رمزگردانی هست، آیا با این وجود باز شما نیازی به حفظ کردن مطالب داشتید؟ این الگوها بر مبنای رمزگردانی و تصویرسازی و انیمیشن کار شده و یک بار برای همیشه در ذهن ماندگار می شود و نیازی به حفظ کردن حتی یک نکته هم نیست. در دوره های آموزش دینی صد تمام مطالب آموزش داده می شود و در آخر کار جمع بندی های منحصر به فردی هم صورت می گیرد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی