حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

اما به سراغ مشاوران حرف آخر برویم

در کتاب درسی 324 آیه و حدود 500 صفحه متن کتاب، احادیث و اشعار هم در یک سری از درسها وجود دارد که همه ساله چندین تست را به خود اختصاص داده است. مبحث ماهیچه در نظام جدید زیست یازدهم و در نظام قدیم در زیست دوم دبیرستان مبحثی چالش برانگیز و پر تعداد که تا دو سوال کنکور به خودش اختصاص میده. ما تمام زیست شناسیرو به این شکل تبدیل کردیم. یعنی علاوه بر فراگیری مطالب، دوره های فوق العاده ای هم انجام می شود که در پایان کار شما تمام نکات را بصورت دقیق و کنکوری یادخواهید گرفت و حتی اگر بپرسیم نکته صفحه 4 درس 3، شما تمام نکات همان صفحه را به یاد می آورید و پاسخ می معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول دهید. در این مجموعه تمام مفاهیم بررسی شده و از دل مفاهیم یک الگوی تصویری استخراج شده و مفاهیم به صورت درون تصویر است و با نگاه کردن به یک تصویر چیزی حدود 10 صفحه برای دانش آموز دوره می شود. همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، هدیه حرف اخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد. در ادامه می توانید  مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

اما حرف آخر این مشکل را نیز حل کرده است به طوری که داوطلب را از هر منبع بی نیاز خواهد کرد چرا که ر این موسسه هم کتاب، هم دی وی دی آموزشی، هم آزمون و هم مشاوره در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت. دینی صد به صورت شبانه روز برای تهیه پکیج بی نظیر دین و زندگی تلاش کرده است و خود استاد یوسفیان پور، 6 سال از زندگیشان را صرف تهیه این پکیج کرده اند و تمام نکات و مفاهیم را از دید یک دانش آموز بررسی کرده اند. دانش آموزان عزیز برای تهیه محصولات دینی صد می توانند از راه های ارتباطی با مجموعه اقدام کنند. با یک شاه کلید طیف وسیعی از سوالات را با سرعت جواب می دهید. قسمت دوم این است که آن مطلب باید کاری کند که دانش آموز تست ها را با سرعت جواب دهد. یعنی تمام مفاهیم در یک کلاس دو طرفه استاد و دانش آموز، با حضور خود استاد یوسفیان پور بررسی می شود و همچنین پرسش و پاسخ و رفع اشکال هم صورت می گیرد.  در ادامه می توانید هدیه های آسمانی ششم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

به طور قاطعانه این ادعا را داریم که برای اولین بار برای یک درس در کشور طی یک روز یک کتاب به صورت کامل تمام می شود و در پایان روز در کمتر از نیم ساعت تمام نکات و مطالب و خط به خط کتاب دین و زندگی را به صورت کامل تمام می کنیم و یک نکته را هم از قلم نمی اندازیم، پرسش و پاسخ همراه با مرور انجام می شود و شما در پایان روز به تسلط کامل روی مطالب می رسید. در این آموزش داوطلب دیگر نیازی به حفظ کردن یا استفاده از فرمول ندارد حتی برای درس دین و زندگی که ماهیت حفظی دارد دیگر نیازی به حفظ کردن نیست.در این سبک آموزشی داوطلبان همه چیز را تصویری خواهد دید و آموزش او بر مبنای شهودی سازی است که مسیر یادگیری را اسان مینماید و همچنین مدت زمان ماندگاری مطالب در ذهن مخاطب را چندین برابر خواهد کرد.

دوستان عزیز حتی اگر بعد از 10، 12 سال دوباره می خواهید در آزمون کنکور شرکت کنید و اصلا کتابی به اسم دین و زندگی را نخوانده اید باز هم طی یک دوره آموزشی با دینی صد می توانید به درصد موردنظر برسید و تمام مفاهیم به طور کامل و بدون فراموشی در ذهن شما ماندگار خواهد شد. شاید باور کردنی نباشد اما بدانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی آموزشی به خصوص در ایران، آموزش در 60 روز میسر شده است و مبدع آن هم استاد عبدالرضا منتظری مدیر عامل موسسه حرف آخر حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور است. کلمه کلیدی طاغوت و جاهلیت است. برای پاسخگویی باید امام عصر خود را بشناسیم تا تن به حکومت طاغوت ندهیم و به مرگ جاهلیت از دنیا نرویم. البته با سبکی کاملا متفاوت از سایرموسسات. که کاملا با مفاهیم همخوانی دارد و مطالب یک بار برای همیشه در ذهن ماندگار می شود. نکته دیگر اینکه دین و زندگی صرفا یک درس حفظی نیست و در کنکورهای اخیر به یک درس کاملا ترکیبی و مفهومی تبدیل شده و نیاز به استنباط مفاهیم و ارتباط آنها با یکدیگر تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر دارد.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی