حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

ولی کنکور اینگونه نیست

امروز میخوایم در مبحث ماهیچه دو مرحله کار انجام بدیم. مبحث ماهیچه در نظام جدید زیست یازدهم و در نظام قدیم در زیست دوم دبیرستان مبحثی چالش برانگیز و پر تعداد که تا دو سوال کنکور به خودش اختصاص میده. امروز قصد داریم وارد دنیای کنکور شویم و یکی از برترین تولید کنندگان محتواهای آموزشی کنکور با نام موسسه حرف آخر که سال هاست در زمینه آموزش دروس دبیرستان و کنکور فعالیت دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. تک تک گرامر ها تست دارد و مطمئن باشید طراح کنکور از اینها نمی گذارد.  در کدام عبارت غلط املایی وجود دارد؟ این روشو مجموعه زیست حرف آخر بنیانگذاری کرده و داستانش این هست که پس از یک آموزش خیلی قشنگ حالا من شروع میکنم یکسری سوالاتو پرسیدن و طرف مقابل یا باید بگه درسته و دلیلشو بگه یا باید بگه غلط و دلیلشو بگه و اینجوری تو ذهن شما ثبت میشه ضمن اینکه شما دوستان هم با ما همراه باشید و سعی کنید زودتر جواب بدید. در ادامه می توانید فروشگاه حرف آخر را هم مشاهده کنید.

یک بحثی بین ما رخ داد در مورد اینکه من به عنوان کسی که مدرس ریاضی هستم و بالای 20 سال سایقه تدریس و آموزش دارم به دوستان گفتم واقعیت اینه که تو زیست شناسی اگر دانش آموز آموزش ببینه و تمرین و تکرار کنه براحتی میتونه از پس تست ها بر بیاد و تو کنکورش بالای 90 بزنه و تو آزمون های آزمایشی دو هفته به دو هفته یا ماه به ماهی که برگذار میشه قبل از کنکور میتونه عالی جواب بده. عقیده من اینه که آموزش شرط کافی و لازم برای رسیدن به درصد بالای 90. اما دوستان اعتقاد بر این دارن که آموزش لازم هست ولی شرط کامل برای رسیدن به درصد بالای 90 نیست. قرار یکسری از کج فهمی هایی که برای یکسری از دانش آموزان ایجاد شده را کنار بذاریم و راهکارهای رسیدن به درصد بالای 90 و 100% زیست شناسیرو در اختیار شما قرار بدیم. البته پیدا کردن منبع خوب نیز به خودی خود کار راحتی نیست و تعدد منابع آموزشی موجب ایجاد چنین مشکلی تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر شده است. علاوه بر مشاوره و منابع ، داوطلبان می توانند از آزمون های حرف آخر نیز استفاده کنند که بسیار متفاوت از سایر آزمون ها است و دیگر از کاغذ برای پاسخ نامه استفاده نمی شود ، اما این بار از پاسخ نامه استفاده می شود.

محصولات حرف آخر هم برای سیستم جدید و هم برای سیستم قدیمی موجود است و توسط مشاور منابع بر اساس سیستمی که داوطلبان در آن شرکت می کنند ارائه می شود. همچنین در بازه های متفاوتی از سال حرف آخر بر روی منابع خود از تخفیفات فوق العاده ای استفاده میکند تا دانش آموزان بتوانند از این منابع بهره ببرند. علاوه بر منابع ، مشاوره برای تأمین تمام نیازهای آن لازم است. برای مثال درس دین و زندگی که حدودا شامل ۵۰۰ صفحه است، داوطلب با کمک دین و زندگی حرف آخر تنها در قالب 14 الگو و 48 ساعت آموزش و حل بانک تست یاد خواهد گرفت. ما پاسخنامه نداریم. ما همه کارهایمان را به شکل پاسخنما در قالب سیستم دیجیتال انجام داده ایم. برنامه چهار ماهه حرف آخر در قسمت قیمت محصولات حرف آخر سیستم جدید کاملاً رایگان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شما می توانید آزمایشات حرف آخر را برای سیستم جدید در بخش محصولات سیستم جدید حرف آخر مشاهده کنید. شاید باور کردنی نباشد اما بدانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی آموزشی به خصوص در ایران، آموزش در 60 روز میسر شده است و مبدع آن هم استاد عبدالرضا منتظری مدیر عامل موسسه حرف آخر است. در ادامه می توانید کد تخفیف حرف آخر را هم مشاهده کنید.

در حرف آخر ، شیمی به دو قسمت ، مفهوم و مسئله تقسیم شده است و چنین تقسیم بندی برای اولین بار توسط استاد غلامحسین شیروانی انجام شده است ، که در طی آن تشخیص هر قسمت آموزش داده شده است. تو مرحله اول فقط با استاد آموزش در خدت شما هستیم که بگیم آیا آموزش تنها کافی هست یا نه؟ باعث شدند که درصد های پایین من کم کم بالا بیاد و دیگه تو آزمون های آزمایشی روی 80-90- 100 تثبیت شده بود که چند بار هم در آزمون های آزمایشی 100 زده بودم. با استفاده از این هفت الگو معرکه و طلایی زیست شناسی که روی آموزش های فوق العاده پیادش کنیم با دوبار سه بار خوندن خودمونو به بالای 90 درصد برسونیم، آیا نمیتونیم زمانو ذخیره کنیم برای درس های دیگه؟ ولی اگر این روش تنها جواب نداد باید ببینیم فوت کوزه گری اساتید چیه که با اون درصد دانش آموز به بالای 100 حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور میرسه.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی