حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

چون واقعا از اسمش مشخص هست حرف آخر

آموزشی که قرار است به دانش آموز تزریق شود تا بتواند با کمک آن پیشرفت کند و آینده ساز شود. اونم با استاد تست ساز یعنی محمد شاکری. یعنی یک صبح تا ظهر آزمون می دید از ظهر همان روز تا فردای آن وقت دارید که کمک بگیرید. این است که از این پروژه آدمی بیرون می آید که می تواند در هر آزمون جامعی شرکت کند و با آمادگی 100 % وارد آنها می شود. اما شما با استفاده از 7 الگو از اونا سر بلند بیرون میاید. با توجه به تطابق های بالای 90 درصد تدریس اساتید حرف آخر با کنکور سراسری 96 آیا به نظرتان برای آموزش کنار این منابع، به منبع دیگری هم نیاز هست؟ اما تمام منابع حرف آخر روی این موضوع خوب کار کرده بودند که یک محیط با نشاط و با انگیزه برای دانش آموز فراهم کنند تا بتواند بدون هیچ خستگی تمام آن چیزی که نیاز دارد را یاد بگیرد. در این سبک آموزش کنکور که برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر اجراء شد، کلیه منابع کنکور به صورت شهودی سازی و در قالب تصویرسازی و تکنولوژی انیمیشن تدریس می شوند.  افرادی که خودباوری پایینی دارند و خود را دست کم می گیرند، دائم منتظر قضاوت دیگران هستند. در ادامه می توانید فروشگاه اجی مجی را هم مشاهده کنید.

باقی درسا هم از دست میده. یعنی از وقت باقی درسا میذاره برای زیست. یعنی در یک نصف روز مشکل محاسبات شیمی از بین خواهد رفت و شما تبدیل می شوید به کسی که هر کسری را زیر 14 ثانیه محاسبه می کنید. یک پروژه خیلی خیلی قدرتمند که ثانیه به ثانیه دانش آموز را همراهی می کند، بازده بسیار بالایی دارد و زمان کاملاً بهینه و تعریف شده ای دارد که در این مدت می گنجد و می تواند عمل کند. یک ابزار بسیار پیشرفته آموزشی آماده شده، یک پروژه ی خیلی قدرتمند که ثانیه به ثانیه دانش آموز رو همراهی میکنه، بازدهی بسیار بالایی داره، زمان کاملا بهینه داره که در این مدت میگنجه و میتونه عمل کنه. در دل این آزمون ها شما میتونید 20 بار خودتون رو از صفر تا صد محک بزنید. در دل این آزمون ها می توانید 20 بار خودتان را از 0 تا 100 محک بزنید. در ادامه می توانید لیست قیمت محصولات اجی مجی  را هم مشاهده کنید.

محک شما نیم روز است و شما دوباره از پاسخنما کمک میگرید. پاسخنما تست پلاس به این صورت هست. آقای شاکری یک مجموعه دارن آماده میکنن بنام تست پلاس. هفت الگورو تو تمام تست پلاس پیاده میکنه. اگر این الگوهارو بلد باشم و بتونم پیاده بکنم چه اتفاقی میافته. اینها اتفاقی است که در پروژه 60 می افتد. خانواده، برخی معلمان، بعضی از مدارس و هم چنین جامعه مهم ترین عواملی هستند که می توانند باعث بروز فشار و اضطراب در دانش آموزان و داوطلبان شوند. بزرگترین و مهمترین رقیب شما در کنکور سراسری فقط و فقط خودتان هستید و به هیچ عنوان نباید خودتان را با رقبای خود مقایسه کنید چرا که فقط باعث هدر رفتن وقت و افزایش استرس و اضطراب شما میشود. در ادامه ما برای شما 20 تا آزمون نه مبحثی بلکه کاملا مشابه کنکور طراحی کردیم. خوب حالا ما یه قسمتیرو برای شما به نمایش گذاشتیم که ببینید واقعاً درس خوندن یعنی این.

واقعاً اینقدر طرف بیکاره که بشینه زیستو 45 بار بخونه یعنی از سوم راهنمایی تا حالا داره میخونه. یعنی معلم خودتان اینکار را برای شما انجام می دهد برخلاف جاهای دیگه که شما یکجا آموزش می بینید و در جای دیگر کس دیگه با سبک خودش آزمون را برای شما حل می کند و شما تا بیایید و این روش ها را یکسان کنید سالها طول می کشد. سوالات سراسری برای بچه های نظام جدید شخصی سازی شده است بعلاوه یکسری تالیفات به آن اضافه شده است که حدس معلمان شما است و خیلی مهم می باشد. شاید بعضی ها فقط در 10 سوال مشکل داشته اند پس فقط به فیلم حل همان سوالات نگاه کنید. شاید کتاب شما فقط از یک زاویه مسائل را مطرح کرده باشد. در خیلی جاها شاید حدود 2 سال بچه ها کار می کنند تا مسلط شوند. این نقشه کل مشکلات شما را حل معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول می کند. مسائل تنها با یک نقشه کار میشه اما مفاهیم بسیار هوشمندانه است هر جایی که شما مشکل داشته باشید بر اساس پیش نیازهایی که مشخص شده خودتون می تونید تشخیص بدید که چه چیزهایی باید بخونید یعنی شما به سادگی تمام مشکلاتتونو می تونید حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور برطرف کنید. آموزش این نقشه که در مورد مول، واکنش ها و استوکیومتری می باشد فقط حدود 3 ساعت زمان شما را می گیرید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی