حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

چون واقعا از اسمش مشخص هست حرف آخر

از هر چیزی که بتوان غافل شد، از اهمیت آموزش در هر کشور و ملت و فرهنگی نمی توان غافل شد. حال تفاوتی ندارد که این آموزش در مقطع ابتدایی باشد، متوسطه اول، متوسطه دوم یا دانشگاه باشد در هر مقطعی آموزش جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و به شدت باید به آن توجه کند. آموزش کنکور در حرف آخر به وسیله الگو در دو مرحله انجام خواهد گرفت ، ۱. اما در منابع حرف آخر مخصوصا درس زیست و فیزیک و شیمی، جوری با انیمیشن و الگو کار کردن که اولا دانش آموز خسته نمی شود و دوما همان لحظه تمامی مطالب و مفاهیم را جذب می کند. خیلی خیلی حجم دی وی دی ها پایین، اما بسیار بسیار بسیار پرمحتوا و خیلی عالی تمامی مطالب را جمع کردند. چون می تواند خیلی سریع همه مطالب را خوب بفهمد و تست های بیشتری بزند. وقتی که اساتید زیست شناسی یک فصلی را تدریس می کردند، فصل که تمام می شد در پایان یک مرور خیلی سریع می کردند و آن فصل در وقت خیلی کمی برای من جمع بندی میشد. آقای خرم: مهمترین ویژگی که رضایت منو جلب کرد این است که خیلی سریع می رود سر اصل مطلب. آقای خرم: بله حتما. در ادامه می توانید ریحانه رضایی معلم سوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

آقای خرم با توجه به اینکه شما از منابع موسسه حرف آخر استفاده داشتید، و توانسته رضایت تان را جلب کند، به سایر داوطلبین کنکور چه توصیه ای برای استفاده از این منابع دارید؟ وقتی با موسسه حرف آخر آشنا شدم و نمونه تدریس های درس زیست را دیدم احساس کردم خیلی می تواند به من کمک کند. اما با ادبیات حرف آخر و تدریس استاد محسن منتظری مبحث قرابت تنها با کمک 4 الگو که دسته بندی شده می باشند آموزش داده شده است و مهارت لازم برای پاسخگویی به تست های قرابت فقط در 8 ساعت آموزش داده می شود. وجه تمایز دی وی دی های حرف آخر با دیگر منابع آموزش کنکور در سبک خاص تدریس اساتید می باشد. پکیج کامل حرف آخر شامل تمامی 8 درس تجربی و تمامی 7 درس رشته ریاضی می باشد و تمامی دی وی دی ها دارای جزوه نیز می باشند و دیگر لازم نیست تا داوطلب تمام زمان خود را برای نوشتن جزوه صرف کند کافی است به توضیحات اساتید گوش کرده و نکات لازم را اضافی کند. آقای خرم: من از تابستان سال 96 تیرماه بود که به طور اتفاقی وارد کانال حرف آخر شدم و در آنجا نمونه تدریس های اساتید حرف آخر را دیدم و خیلی خوشم آمد از تدریس ها و از آنجا تصمیم گرفتم که تمام منابع را تهیه کنم از موسسه حرف آخر.

با توجه به مدت زمانی که شما با موسسه حرف آخر آشنا شدید و دارید با منابع این موسسه کار می کنید، آیا می توانید یک ارزیابی از وضعیت خودتان داشته باشید؟ آیا می توانید مقایسه ای بین منابع حرف آخر و سایر منابعی که قبلا استفاده کردید داشته باشید؟ چند وقت هست با موسسه حرف آخر آشنا شدید و در این مدت چه کمکی توانسته به شما بکند؟ آقای خرم: اولا اینکه چیزی پیدا نمی کنم که لایق موسسه حرف آخر باشد برایش توصیف کرد. آقای خرم رشته دبیرستانی شما هم تجربی بود؟ در کنار این دروس، پک کامل حرف آخر شامل 10 آزمون مبحثی برای رشته تجربی نیز می باشد که یک بانک تست محسوب می شود و داوطلب را به صورت کامل از شرکت در آزمون نیز بی نیاز خواهد کرد. مثل بقیه موسسات نیست که بخواهد خیلی شاخ و برگ دهد به یک موضوعی، خیلی چیزهایی به دانش آموز بگوید که اصلا نیاز نداشته باشد. در ادامه می توانید مینا قجر معلم پایه اول ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده کنید.

خیلی مهم هست برای دانش آموز. و از همه مهمتر برای یک داوطلب کنکوری، تست زیاد می توانند کار کنند. و فقط با یک مرور ساده و کوتاه می تواند به طور کامل مسلط معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور شود. مشکل بزرگ تکنیک این هست که فقط برای حل یک سوال می تواند کاربرد داشته باشه. بچه ها یادتون باشه توی حل سوالات باید اینقدر تمرین و تکرار بکنید تا این دسته بندی هاییرو که ما برای شما ایجاد کردیم تو ذهنتون حک بشه و بشه جزء وجدانیات شما. شیوه ای که همواره برای یادگیری قرابت توصیه می شود حل تست انبوه از این مبحث است؛ اما سوال اینجاست که داوطلب برای تسلط بر مبحث قرابت چه تعداد تست باید حل کند؟ بگید واقعاً میخوام رتبه برتر بشم باید چکار کنم از چه محصولاتی استفاده کنم با چه برنامه ای جلو برم. یعنی کاری می کند که واقعا خسته نشوند از درس خواندن و دی وی دی گوش دادن. چون واقعا از اسمش مشخص هست حرف آخر. همه چیز در منابع حرف آخر بر پایه مفاهیم کار می شود. در زمان خیلی کم مرور کنند. مگه میشه؟ بله میشه.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی