حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

چون واقعا از اسمش مشخص هست حرف آخر

اگر بیش از حد استرس دارید سعی کنید از تغییر دادن همزمان چند کار خودداری کنید و یا راه های دیگری را برای غلبه بر استرس در پیش بگیرید. تو فقط باید برای رتبه برتر شدن تصمیم بگیرید. اما منابع این موسسه را چه کسی باید برنامه ریزی و حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور سازمان دهی کند؟ مثلاً شما به باکس شماره 45 می رسید در اینجا دکتر شیروانی میگه که اگر می خوای 45 بخونی قبلش مثلاً باید 15 یا 40 یا 35 بلد باشی تا بتونی اینو بخونی یعنی پیش نیاز هر قسمت مشخصه و شما لازم نداری همه گذشته هارو بخونی تا بتونی این قسمتو یاد تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر بگیری. این ویژگی های بارز منابع حرف آخر هست که یک دانش آموز می تواند به اینها دسترسی داشته باشد. به خصوص دسته ای از دانش آموزان که مطالعه خوبی نداشته اند و یا به هر دلیلی نتوانسته اند مطالعه کنند ولی خواهان کسب بهترین نتیجه هستند!

اما عدم استفاده از فرمول به دلیل وجود الگو است که داوطلب را بی نیاز خواهد کرد از حفظ انبوهی از فرمول ها و در هر مبحث با یک الگو تمامی تیپ تست های آن مبحث را حل خواهد کرد. به عنوان مثال میتوان به حرکت شناسی پرفرمول اشاره کرد که در حرف آخر بدون فرمول و فقط با یک الگو کل سوالات حل میشود یا سوالات مسائل شیمی که فقط با 3 الگو در سه ساعت آموزش داده میشود. اما در این موسسه و به کمک برترین اساتید زیست ایران تمامی مطالب به صورت شهودی تدریس میشود به عنوان مثال در مبحث قلب داوطلب با یک انیمیشن به درون قلب سفر خواهد کرد و با تمام بخش های قلب و وظیفه هر کدام آشنا خواهد شد. یک کاری کرده با من این زیست حرف آخر که واقعا واقعا از یک دانش آموزی که از پایه رشته تجربی بوده، از اون هم بهتر می توانم زیست را جواب دهم. در ادامه می توانید برنامه هزار ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید.

کار بی نظیری در مفاهیم شیمی هم انجام شده که شما براحتی به چیزهایی که می خواهید می رسید. شما یک پک دارید بنام دهم و یازدهم که در آن فقط لغات است و گرامر. همانگونه که یک شاه کلید هر قفلی را باز میکند الگو نیز هر تیپ تستی را از یک مبحث میتواند حل کند و دیگر نیازی به حفظ فرمول یا راه حل نخواهد داشت. به نظر من می توان گفت موسسه حرف آخر موسسه ای است برای همه دانش آموزان با هر نوع سطح علمی و هرنوع نیازی که داشته باشند. آقای خرم: همانطور که می دانید من دیپلم ریاضی هستم و برایم خیلی مهم بود که وقتی می آیم رشته تجربی امتحان بدهم، در درس زیست شناسی یک منبع خیلی قوی داشته باشم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مشاوره و دریافت یک جلسه مشاوره رایگان به صفحه مشاوران حرف آخر مراجعه کنید. شاید باور کردنش سخت باشد اما واقعیت دارد و فقط دو ماه نیاز دارید تا کل دروس کنکور را مورد مطالعه قرار دهید و در 40 روز هم بیست بار این دروس را بخوانید و تست بزنید. 6040 پروژه ای است که از سال 97 توسط موسسه حرف آخر معرفی شد و مورد استقبال فراوانی از سوی دانش آموزان و والدین آن ها گردید. در ادامه می توانید دانلود رایگان دی وی دی های حرف آخر را هم مشاهده کنید.

امروز در یک گزارش خبری سری به دنیای کنکور خواهیم زد و یک خبر خوب برای شما دانش آموزان عزیز هم داریم. که شامل واژگان ، گرامر و یک درک مطلب کلی است. البته در آزمون های حرف آخر یک تکنولوژی جدید با نام پاسخنما به کار رفته است که کمک می کند تا دانش آموز با هر آزمون یکبار کل دروس را نیز مرور کند. می توانند بر مفاهیم اصلی درس مسلط شوند، مفاهیمی که در خود کتاب به صورت گنگ بیان شده. همچنین این موسسه یک سورپرایز ویژه برای داوطلبان خود دارد بیست درصد از کل تدریس های خود را به صورت رایگان همراه با کتاب و آزمون در اختیار داوطلبان قرار میدهد که داوطلب به کمک آن در 5 روز توانایی پاسخ گویی به 40 تست کنکور را بدست خواهد آورد. اما در خود منابع حرف آخر تست زیاد کار شده است. اما در بحث الگو سازی، الگو مانند یک شاه کلید است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی