حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

رابطه بین خودمختاری و افزایش انگیزه
وقتی ما درمورد راجب صحبت می کنیم ، خودمختاری به این معنی است که شما باید بدنبال آنچه برای شما مناسب است ، باشید. نه مادر یا پدر شما یا جامعه یا هر چیز دیگری. ممکن است اکنون بگویید که من می دانم رقص باله چیز مناسبی برای من است. اما در اینجا باید بگویم آنچه درست است لزوماً خوشحال کننده نیست و آنچه که خوشحال است لزوماً درست نیست. نکته مهم در مورد خودمختاری این است که شما با مشورت با خانواده ، مشاور و مراقبت از منافع خود تصمیم درستی بگیرید. شما نباید اجازه دهید کسی تصمیم شما را بگیرد. شما باید مهارت های تصمیم گیری خود را ارتقا دهید. این ممکن است دشوار باشد ، اما با کمک یک مشاور و خانواده می توانید به طور قطع تصمیم صحیحی را برای انتخاب مسیری که برای شما مناسب است ، بگیرید.

انگیزه و تسلط را افزایش دهید
در مورد تسلط باید بگویم که هرچه مهارت بیشتری در انجام کار داشته باشید ، انجام آن راحت تر است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید ریاضی بخوانید ، وقتی آن را نمی دانید و به آن تسلط ندارید ، پس از مدتی آن را از دست خواهید داد. به عنوان مثال ، من واقعاً دوست داشتم یک فوتبالیست شوم ، اما چون نمی دانستم چگونه فوتبال بازی کنم و کسی نبود که بتواند در این مورد به من کمک کند تا یاد بگیرم ، پس از مدتی از فوتبال من را بیرون کردند. در این مورد ، باید بگویم که با داشتن معلمان خوب ، یک مدرسه خوب و البته یک مشاور حرفه ای ، شما می توانید یاد بگیرید که چگونه کار را انجام دهید و روش را تسلط پیدا کنید. به یاد داشته باشید ، اهداف کوچک به مربی نیاز ندارند.

هدف اصلی ستون افزایش انگیزه است
پایان این درس چیست؟ چرا میخونی؟ شما به کجا می خواهید به یک سری اهداف شخصی برسید که قطعاً لازم است ، مانند دانشگاه ، کار ، پول ، اما اینکه می خواهید به دانشگاه خاصی بروید یا رشته خاصی خیلی خوب است ، اما کافی نیست. فکر کردن در مورد چیزهای بزرگ یعنی فکر کردن در مورد چیزهای بیشتر از خودتان. به عنوان مثال ، کمک به خانواده ای در کشور یا مواردی از این دست می تواند انگیزه بسیار قوی برای رشد شما ایجاد کند.

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی