حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

حرف آخر

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

موسسه حرف آخر برترین تولیدکننده مجموعه های آموزش تصویری بر اساس انیمیشن در کشور می باشد

  • ۰
  • ۰

برخی از داوطلبان نسبت به خود و احتمال موفقیت و کسب نمره خوب در کنکور سراسری تردید دارند.

افکار منفی مدام به سراغ آنها می آیند که من نمی توانم موفق شوم ، من نمی توانم رتبه خوبی در کنکور بدست آورم و بسیاری از این افکار مانند افکاری که باعث سرزنش آنها می شود باعث ایجاد خود می شود و به همین دلیل نمی توانند تمرکز کنند ، توجه آنها زیاد نیست بهره وری. از مطالعه خود داشته باشید.

دلیل اینکه چنین افکاری به داوطلبان کنکور وارد می شود می تواند این باشد که آنها تمام تلاش خود را برای رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر خود انجام نمی دهند یا تمام تلاش خود را می کنند اما به دلیل اینکه از روش های صحیح و اصولی مطالعه استفاده نمی کنند ، آنها نتایج و افکار لازم را کسب نمی کنند. منفی به آنها می آید.

گاهی اوقات آنها با خود فکر می کنند که من خیلی سخت تلاش می کنم و در آزمون ها و امتحانات نتیجه خوبی نمی گیرم ، من نمی توانم در کنکور موفق شوم ، هیچ چیز نیستم و به جایی نمی رسم و بسیاری از این افکار وجود دارد من از تلاش دست می کشم آنها را بکشید و کاملا ناامید شوید.

اکنون راه حل چیست؟ اول از همه ، شما باید هر درس را به شیوه مناسب بخوانید تا بتوانید از مطالعه آن درس نتیجه خوبی بگیرید.

هر درس روش خاص خود را دارد که اگر از این روش ها استفاده کنید می توانید بازدهی بالایی در درس های خود داشته باشید.

برای دانستن چگونگی مطالعه هر درس ، می توانید رتبه های برتر را نیز بخواهید یا از یک مشاور خبره برای راهنمایی کامل شما مشاوره بگیرید.

ثانیا ، پس از دانستن روش مطالعه هر درس و استفاده از آن ، تمام تلاش خود را انجام دهید ، تمام تمرکز خود را بر روی دروس خود بگذارید و اینگونه ادامه دهید و مطمئن باشید کسی که برای رسیدن به اهداف خود سخت کار می کند ، قطعاً به اهداف خود خواهد رسید. .

همچنین ، اگر دوباره افکار منفی به سراغ شما بیایند که اگر آنچه را که گفتم انجام دهید ، فکر نمی کنم افکار منفی داشته باشید ، فقط کافی است به خود بگویید ، من تمام تلاشم را می کنم و آن را انجام خواهم داد. این جمله باعث می شود دیگر به هیچ چیز منفی فکر نکنید.

مقایسه توسط خود و دیگران: برخی از داوطلبان خود را با دوستانشان یا سایر داوطلبان مقایسه می کنند و گاهی اوقات آنها توسط افراد دیگری مانند خانواده یا دیگران مقایسه می شوند که بسته به شخصیت و عملکرد آنها رویکردهای مختلفی به این موضوع دارند. انجام می دهند.

یا صرف نظر از این مقایسه ، آنها مسیر خود را ادامه می دهند ، در این صورت دم آنها گرم است.

یا از این مسئله احساساتی و غیر منطقی هستند ، ممکن است از نتایجی که به دست می آورند راضی نباشند ، یا وقتی خانواده و اطرافیان آنها را با دیگران مقایسه می کنند ناراحت شوند و نتوانند به راه خود ادامه دهند قبل از.

ببینید دوستان ، تنها شخصی که باید خود را با او مقایسه کنیم گذشته ماست. اگر در مقایسه با گذشته پیشرفت کرده ایم ، باید خوشحال باشیم و برای ادامه این پیشرفت تلاش کنیم.

اگر پیشرفتی نداشته باشیم ، باید علت را جستجو کنیم و راه حلی پیدا کنیم.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • حرف آخر موسسه حرف آخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی